tak, asz to z tego co wiem taki sam kolektor jak AWX tylko wykręcony w drugą stronę
EGRy są rózne najprawdopodobniej - najlepiej od razu wywalic cały EGR - który jest przykrecany w AWX (w ALH jest to pewnie lelemnt kolektora tak jak w AFN) i zaslepic od razu wyjście na kolektorze wydechowym
a banke i cała recyrkulacje na śmietnik - ja tak zrobiłem
zaworek EGR został ale węzyk zaślepiłem i nie ma żadnych błędów
oto porównanie kolektora AWX i AFN - jeśli to w czyms Ci pomoże
dodma że nie doało mi to mocy, moze w steupach na 200KM ten kolektor się może wykazać - na oko widac że ma fajniejsze kanały ale czy ma to ogromne znaczenie w silniku doładowanym ?
EGRy są rózne najprawdopodobniej - najlepiej od razu wywalic cały EGR - który jest przykrecany w AWX (w ALH jest to pewnie lelemnt kolektora tak jak w AFN) i zaslepic od razu wyjście na kolektorze wydechowym
a banke i cała recyrkulacje na śmietnik - ja tak zrobiłem
zaworek EGR został ale węzyk zaślepiłem i nie ma żadnych błędów
oto porównanie kolektora AWX i AFN - jeśli to w czyms Ci pomoże
dodma że nie doało mi to mocy, moze w steupach na 200KM ten kolektor się może wykazać - na oko widac że ma fajniejsze kanały ale czy ma to ogromne znaczenie w silniku doładowanym ?
Komentarz